29 september 2013

Hufvudstaden.











Då var vi hemma efter en helg i huvudstaden. Tjejhelg tillsammans med mamma och syrran. Jag är väldans kluven vad gäller Stockholm. Jag skulle aldrig någonsin kunna se mig själv bilda familj där, samtidigt skulle jag möjligtvis kunna tänka mig några studieår. Typ max tre år... MAX! Jag är nog för alltid en småstadstjej. Dublin faller mig mycket mer i smaken än vad Stockholm gör till exempel. 

Det har varit en väldigt bra helg i alla fall. Vi har besökt skattkammaren i slottet, bott på ett trevligt hotell och käkat gott. Vapiano var absolut bäst! Godaste raviolin jag har ätit i mitt liv. Mums! Vapiano och Stockholm zombie walk tar helgens pris, helt klart. 

Det blev lite shopping också. Läs: lite. Som i lite. Snåljåp. Får komma upp lite bilder på det senare! F.ö. blev det inte värst mycket foto i Stockholm, men ovan ser ni i alla fall de bilder som blev. Skulle vilja åka dit och bara fotografera någon gång. Kan tänka mig att man kan fånga mycket spännande på bild! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar