23 september 2013

Goodies!

Åwh, jag har haft sådana fruktansvärda i-landsproblem den senaste tiden. Ingenting har haft sin plats och allt har varit ett enda kaos. Största problemet har varit att hitta sminket som jag alltid använder. Jag har en stor jävla necessär proppfull med sminkartiklar vilket resulterar i att allt hamnar i botten. För mycket grävande 07.30 om mornarna... 

Så! Nu har jag samlat allt mitt "viktiga" smink, parfym och nagellacket (VIKTIGT!) i denna lilla låda som jag fick av syrran för ett tag sedan. Nu har jag koll på godsakerna må ni tro! Dessutom är ju denna bra mycket roligare att ha stå än en necessär nedkletade med foundation och fan och hans moster! 

Vad jag ville komma fram till? Nä, inte vet jag. Typ... dagens tips: köp en låda? Och puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar