2 december 2012

Snart har jag gjort allt...


Ja jävlar! Satt nyss och bläddrade igenom mina bilder på Facebook och Bilddagboken (numera Dayviews) och insåg rätt snart att jag fan har gjort ALLT som går att göra med håret. Okej, ingenting grönt eller blått, men bortsett från det har jag fan gjort allt. Jag har haft kort hår, långt hår, medellångt hår, rakt hår, lockigt hår, jag har varit blond, mörk, röd, svart, guldblond, rågblond, platinablond, mörk och blond, svart och blond, rosa och blond, röd och blond, svart och röd... Har gått igenom alla kombinationer there is, som inte är allt för extrema det vill säga. 

Just nu saknar jag mitt mörkbruna hår med blonda, tydligt markerade slingor i underhåret. Och så saknar jag att ha långt hår. Min smak och mitt tycke förändras hela tiden, imorgon kommer jag vilja ha kort igen! Och så långt nästa dag. Sådär håller det på! Hela jävla tiden. Kul i alla fall att sitta och se på gamla bilder, det piggar upp en faktiskt. T.ex. har jag insett att det jag trodde var en fet fjortis egentligen inte alls var en fet fjortis, utan en smal fjortis... Det ger mig hopp om en ljusare framtid efter att ha varit fullt övertygad om att jag inte kan gå ned i vikt och få en snygg kropp. 

Thank god att bildbevis finns! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar