24 december 2012

Förälskad i ett par skor

Hittade dessa för 500:- på rean! Halva priset, så jäkla fint!

Jag Ä-L-S-K-A-R skor! Får jag välja ett enda "klädesplagg" att köpa hädanefter i mitt liv så blir det skor. Har gått och spejat på denna modell från Vagabond i säkerligen två månader nu på Åkes här i hålan. And guess what? För en gångs skull så har jag en sådan jäkla tur, för när jag besökte butiken igår så var de på rea! Jag brukar alltid ha sådan otur med kläder/böcker/skor. Köper alltid någonting och sedan en vecka senare kommer jag tillbaks och det är rea på skiten. Det här är första gången någonsin som denna tur når mig! So happy! 

Klart mitt bästa reafynd genom åren som inbiten realetare (köper nästan allt på rea) och jag är så jäääävla nöjd! Plus i kanten också att jag blir more or less 4-5 cm längre också. Det behövs när man är en sådan kortis som jag med mina 166 cm. They use to call me shorty, yaya. 

Nu är julen här och jag är skitglad. Tack tomten! Och god jul på er allesammans! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar