13 december 2012

Krater

Har äntligen fått arslet ur vagnen!


















Som vanligt när jag skall börja jobba vid 03 blir det inte mycket till sömn. Att lägga sig vid nio på kvällen är inte riktigt min grej och ibland saknar jag tiden då det var så. När man var sisådär åtta, tio år och klockan nio var standard. Kommer ihåg att jag och syrran alltid (då menar jag varje kväll!) gav mamma och pappa en kram och sa godnatt innan vi hoppade i bingen. Ha, mysigt minne! 

Men ja, här sitter jag i alla fall. Skall jobba om lite drygt två och en halv timme. Så... vad gör man till dess? Jo, köper och installerar ett spel. Har tänkt köpa Krater i evigheters evighet nu men aldrig skridit till verket. Nu är det dags i alla fall. Det är ett spel med ungefär samma motor som Diablo. Alltså ett ARPG/hack and slash. Man spelar i ett apokalyps-Sverige och det verkar riktigt, riktigt coolt! Looking forward to this! Är satans avundsjuk på Henrik som imorgon skall få gå på en föreläsning av skaparna till spelet... 

Nåväl, jag får spela, han får bah lyssna. I win I think! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar