1 februari 2014

Mundiarré!

Trött. Trött vid halv ett. Det är fan inte likt mig. Antar att jag börjar komma in i kroppen-behöver-vila-efter-träning-mode. Idag har jag dock inte tränat, fick bli en chilldag då jag kände mig lite småkrass i morse. Känner mig mycket piggare i kroppen nu, förutom tröttheten då men den är ju rätt naturlig. 

Nu känner jag mest att kroppen liksom har lurat mig. Jag hade ju visst kunnat träna idag! Jag ville ju träna idag! Så tänkte jag att "äsch, jag kan ju åka ner imorgon" men då kom jag ihåg att nej, det går ju inte, för imorgon är det grabbdag på gymet. A.k.a. tjejer är inte välkomna alls... Inte okej. Vad fan gör man under en grabbdag på gymet?! Spänner ikapp? Mäter? Tävlar på löpbandet? 

Men viktigast av allt: NÄR FÅR VI VÅR TJEJDAG DÅ?! Jag är fet, jag behöver träna, min kropp kan inte vänta! JAG kan inte vänta! LIVET kan inte vänta! Shiet azzå... 

Hur skall vi få detta inlägg mer intetsägande än det redan är?! Jag vet. 

Såhär: 


Pussinuss, godnatt, mina små hönor! *hjärta* (skitblogger som inte kan hantera < och 3)

2 kommentarer:

  1. Alltså va?
    En killdag? Inga tjejer välkomna?

    Men det finns ingen tjejdag?

    Uppror.nu?

    Jag blev fan sjukt irriterad när jag läste det där! Är det F&S i Katrineholm?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, alltså det är grabbdag idag, men det är ju inte varje lördag. :P Jag är ju rätt ny så jag har ingen aning hur ofta det är grabbdag eller om det finns en tjejdag. Förmodligen så finns det en tjejdag också. Annars gör jag uppror! ;) Och ja, det är F&S i Katrineholm. Men jag skulle faktiskt tro att vi får vår tjejdag också snart. De verkar superbra där nere och en grabbdag en gång gör ju ingenting, så länge vi guurls får vår dag också! :3

      Radera