22 februari 2014

Två favoriter från gottehyllan!

Ja, chips är gott. Choklad är gott. Idag äter jag båda! Eftersom det är... gott. Jag har två nya favoriter när det är dags att lyxa till det lite: Marabous helt jävla fantastiska chokladkaka proppad med Oreobitar samt Santa Marias "Heat, Spice and Shake" 

Denna är tammefan godlike! Länge sedan Marabou gjorde en så fantastiskt läcker chokladkaka. Nu kommer jag längta efter helg ännu mer framöver. Testa denna om ni inte redan har gjort det! Mumsfillibabababa-ba-ba-ba!

 

Och så Santa Marias helt underbara tacochips! Man köper en påse med chips samt en påse med kryddor (chipspåsen ser ut och fungerar typ som en popcornpåse), värmer påsen i ungefär 30 sekunder i micron (eller en minut på högsta effekt om man vill bränna chipsen, som jag gjorde första gången...), tar ut påsen, i med kryddorna och sedan skakar man påsen till dess att kryddorna fördelats! Jag har testat tre olika smaker: Sourcream Mexican Spice, Nacho Cheese och Smokey BBQ. 

SMOKEY BBQ ALLTSÅ! Jesus, lord, almighty, hallelujah! Them nachos! Helt.jävla.fantastiska! Till tacomiddagen, till en klick crème fraiche, till salsa eller preciiiis som de är! 

Blir nog lite extra träning nästa vecka skulle jag tro! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar