5 februari 2014

Skurar

Idag for mamma och pappa iväg till IKEA, jag stannade hemma med Zac. Bad dem se efter om ett par ljushållare fanns i deras sortiment, nämligen Skurar. Har velat ha dessa ljushållare hur jävla länge som helst nu men de har verkligen aldrig funnits i lager under mina besök. Varken i Linköping eller Örebro. Drog en chansning och bad morsan kolla i alla fall - och de fanns! Äntligen! Nu står de här och skiner. Så vackra så! 

Sedan har vi lyktorna jag snackade om här om dagen. De lyser så otroligt fint, precis som jag sa. Trivs så fint på mitt rum nu! Det är superstädat, superrensat, jag kan få mig en färsk kopp kaffe in no time och jag har massvis med vackra levande ljus. Och karln i Skype!

Man kan ju knappast undgå att bli på gott humör. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar