24 februari 2014

Stop it! I said: STOP IT!

Herregud, nu börjar JAG bli snorig här hemma! Vet inte om det beror på för kallt rum eftersom elementet lagt av, eller om jag dragit på mig någon skit. Jag har verkligen inte tid att bli sjuk nu. Henke kommer hit på fredag för att stanna nästan två veckor, jag börjar plugga i början av mars och jag skall försöka fixa uppkörning/uppskrivning i början av april så jag har fullt upp med körkortsteori också... 

HAR.INTE.TID! Lämna mig ifred! Dumma, dumma snor! Ville ned och träna idag, men nej, det vågar jag inte nu. Skall jag våga mig ut på en liten promenad? Vill inte sitta still! 

Åh. 

Nu när jag ändå är irriterad: fan vad jag hatar duckfaces. Jag hatar duckfaces så mycket att jag var tvungen att gestalta själv hur otroligt jävla löjligt det ser ut. Ser ni?! Så jävla lööööjligt! Jag skäms över mig själv. Det ser för fan ut som om jag skall släppa en fis med munnen! Skall det vara sexigt?! Fucked up fetisch i så fall! Läppfisarfetisch, finns det? 

Okej. Nu kan dagen bara bli bättre... 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar