10 januari 2013

Vampyrlitteratur ftw!

Ja, jag gillar The Twilight Saga jättemycket! Speciellt då i bokform, det är ena riktiga bladvändare till böcker! Men nu har jag hittat den typ av vamplitt som jag föredrar, nämligen "En vampyrs bekännelse". Den är på något vis mer "vuxen", lite hårdare och definitivt skriven på ett helt annat språk än TWS, finare, mer korrekt och beskrivande.

Helt i min stil med andra ord.

Såklart skall Henke spoila min läsupplevelse genom att trycka ur sig att det finns en film baserad på boken... Mitt tålamod tryter för jag skulle verkligen, verkligen vilja veta ALLT nu på en gång. Jag föredrar böcker framför film, alla dagar i veckan, men när det är såhär spännande blir man liksom ivrig och vill mumsa i sig alla gottigheter så snart som möjligt. Jag kämpar på med boken och jag SKA INTE se filmen innan den är utläst. Men när sista bladet är slut, då jävlar

Nu säger jag godnatt och kryper till sängs. Dags att bege sig till fantasierna och alla vackra ord.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar