19 januari 2013

Funderingar 05.20

Sitter och tar mig små funderare såhär på morgonkvisten. Har inte kommit i säng ännu, jag och Henke fastnade framför datorn båda två. Han sitter med något jäkla zombiespel, War Z, som han försöker pracka på mig. Men nä. Not today, maybe tomorrow or the day after that day... Funderingar.

- varför är kärleken så hård men mjuk på samma gång? Jag tror på ödet, att jag träffade Henke för lite mer än sex år sedan (vi firade igår!) var ödet, for real. Vår början är ödet. Och ödet fortsätter "följa" oss, vilket jag tycker är positivt såklart... Men varför var ödet tvunget att "sära" på oss såhär? Antar att ödet har baksidor såväl som framsidor, som tur är så väger framsidorna betydligt tyngre än de där träliga baksidorna (förutom min baksida då, den väger fan rätt tungt).

- vad fan det är för fel på en del bloggerskor? Gjorde misstaget ikväll och läste både Paows och Kissies bloggar. Ja, jäklar, förstår verkligen inte varför jag ens knappar in deras adresser i fältet?! De står för allt jag är emot. Paow ångrar att hon tatuerade in Steffis namn och tänker göra en "cover-up" för att Steffi börjat umgås med Kissie igen? Alltså... what? Varför i helvete tatuerar man ens in en väns namn? De enda namnen som kommer hamna på min kropp (möjligtvis) är de på mina barn, inte ens Henke kommer få plats där. En del kanske tycker det är konstigt men "blod är tjockare än vatten" är faktiskt sant, man vet ALDRIG vad som händer, aldrig, men sina barn kommer man alltid älska villkorslöst.

- fortsätter på Paowspåret. Tjejen sitter och lipar för att hon har botox i läpparna. "Ångrar såååå mycket att jag gjoooorde det, kaaaan det inte baaaraaaa gå ur!" *cry* Ja, jo, tänka innan och handla därefter verkar ju knappast vara ett motto. Först en urbota korkad tatuering, sedan slänger hon in lite snusk i läpparna också som hon måste ångra. Tror inte hon ångrar sina ankläppar en enda sekund faktiskt...

- funderar på varför jag funderar kring dessa två blondiner? Egentligen är jag ju inte ens irriterad över det hela, jag tycker ju bara detta är kul. Det jag inte förstår är hur fan de lyckas tjäna pengar på det de gör? Man kanske skulle flytta till hufvudstaden (märk hur intellektuell stavningen är), slänga in lite skit i kroppen, skära lite, starta blogg och bara försöka vara så blåst det bara går? Fika med människor jag inte tycker om, gå på "hemliga möten" och verka allmänt skitbusy! Sedan för att skapa lite variation i bloggen slänger jag in ett smart inlägg, ett varmt inlägg som får folk att antingen tycka synd om mig för en situation jag befunnit mig i eller hylla mig till skyarna för mitt höga intellekt. Allt verkar ju sådär jävla asintellektuellt när man är korkad för jämnan!

- nej, fyfan så jävla tragiskt det är! Måste lova mig själv att aldrig bli en ytlig bitch, LOVA ELFRIDA? Jag lovar. Like if that would be a problem to keep...

- fan vad jag svamlar! Är trött, tankspridd, flummig och... trött igen. GODNATT! 

- P.S. bjuder på en extra glammig bild idag D.S.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar