23 januari 2013

Tre av tio - New Girl






























New Girl
Det finns många lättsamma och bra komediserier som skulle kunna kvala in på min topp-tio-lista, men New Girl är outstanding. Detta är en serie jag ser när jag behöver bli glad, när jag verkligen känner för att få mig ett gott skratt. Mår på något vis verkligen bra efter att ha sett ett avsnitt för jag blir så jävla, jävla glad! Detta är egentligen den enda serien som får mig att verkligen garva rakt ut, även om jag tittar ensam! 

Serien består av fem helt underbara karaktärer! Zooey Deschanels gestaltning av Jess i serien är så grym! Hade jag fått välja en karaktär att likna från en serie, då hade jag heeeeelt klart valt the new girl Jess! Zooey har också kommit att bli min absoluta favorit bland kvinnliga skådisar. Hon är bäst, helt enkelt! 

Favoritkonversation/favoritscen:
Denna scen får mig alltid att skratta. Jess är helt underbar och jag tycker hon beskriver PMS så jävla bra, haha! Kör ett klipp denna gång för det går fan inte att quota detta rättvist.



Favoritkaraktärer:
Ärligt talat nu, ALLA är mina favoriter! Jess, Schmidt, Cece, Nick och Winston, de är alla fem helt jävla underbara!

Ni skall se denna serie av den enkla anledningen att ni kommer bli GLADA och ni kommer få SKRATTA! Now, that's a great reason! <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar