30 januari 2013

Sömnlösa nätter.

Mina bästa vänner just nu, hatkärlek minst sagt.
Jag brukar inte vara den som är den och tycker synd om mig själv när jag är sjuk, för jag vet att det finns de som har det mycket värre och är konstant sjuka, men när jag inte får sova blir jag rejält ynklig och less. Jag blir ju inte bara otrevlig och tråkig, jag blir sjukt jävla slö också. Så jävla slö att jag knappt ens orkar sätta på tevatten själv... Eller ens orkar se serier för då "måste jag ju koncentrera mig". Blä!

Anledningen till att jag inte får sova är ju inte förkylningen heller, det är någon lustig jävla värk i höger arm/axel som inte vill ge med sig. Inte ens värktabletter hjälper. Gjorde inte inatt i alla fall. Denna värk släpper under dagen men är så in i helvete ihärdig under natten och morgonen, när jag försöker sova. Så sjukt konstigt! 

Nej, fyfan, nu går jag mer än gärna tillbaks till mitt vanliga, trevliga, pigga och glada jag. Positivt efter natten är att jag inte har någon feber. Nu skall jag bara bli av med allt annat som känns träligt. Speciellt värken i armen irriterar mig. Nu tänker jag trotsa mitt slöa jag, slå på en serie, dricka litervis med vatten och försöka få några timmars sömn. Laters!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar