20 januari 2013

I surrender to War Z


Nu har Henke tjatat på mig i summasummarum tre dagar på att jag skall börja lira War Z med honom och hans polare. Jag älskar zombies (zombies i stora lass tack!) men vettetusan om detta riktigt är min grej egentligen. Jag är nog lite mer för zombiespel som t.ex. Left 4 Dead. Men men, eftersom Henke betalar är det väl bara att tacka och ta emot?

Som om jag inte redan har tillräckligt med spel liksom... Tror jag skall skita i att flytta till Stockholm och bli bloggerska, kanske satsar på en karriär som professionell gamer istället. Med tanke på hur jävla mycket tid jag lagt ned på detta fenomen borde jag fan redan vara där! Dessutom har jag en fästman som utbildar sig till spelutvecklare. Kommer aldrig undan. 

Dömd på förhand. Fet med mörka ringar under ögonen resten av mitt liv. Is this where I say something like "fuck my life"? 

I think it is. 

Förresten så luktar det bränt ris i hela Henkes lägenhet. Lyckades bränna vid ris för första gången i mitt liv idag. Vanligtvis är jag superriskokaren, är en jävel på det! FML x2, SCORE!

Tror jag har lite feber och snart åker på en förkylning också. FML x3! TRIPPLE SCORE! 

Alltså jag borde verkligen sova istället för att slå ihjäl zombies med ficklampor. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar