28 januari 2013

The Wire


Åh, jag är sjuuuuk! Henke smittade mig i helgen. Det betyder att det inte blir någon hemresa imorgon som planerat. Det får vänta till dess att jag blir frisk. Är inte speciellt sugen på att sova heller, halsen kliar alldeles för mycket just nu. Så, vad gör man då? Jo, man glor på serier i vanlig ordning! Jag och Henke var sugna på någonting helt nytt, nytt för oss alltså, och tänker se The Wire som är högst rankad på IMDb med sina 9.5 stjärnor. Delad förstaplats med Planet Earth för att vara petig. Plotten i The Wire känns ju inte speciellt lockande EGENTLIGEN, men med tanke på rankningen på IMDb så känns det ju ändå rätt så givet att i alla fall ge den en chans!

Vem vet, den kanske får plats på min topp tio rent av? Man vet aldrig! Spännande! Någon som har sett serien? Tycks? Jag hoppas såklart att säsong ett motiverar mig att fortsätta kolla eftersom jag då har ytterligare fyra säsonger att frossa i. NOMNOMNOM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar