17 april 2013

WoS i sommar? I fucking hope so!

World of Shape och Fitnessfighten är någonting jag har haft tankar på bra jävla länge nu men aldrig haft råd med. Det har jag fortfarande inte, men jag är så himla motiverad och sugen! Tänk om man kunde trolla fram pengar eller om de faktiskt hade växt på träd, vad mycket lättare allt hade varit. WoS verkar heeelt fantastiska att döma av alla före- och efterbilder på kvinnor och män som genomgått denna 30-dagarsperiod. Wow säger jag bara! 

Förhoppningsvis kommer jag få jobba så pass mycket i sommar att jag har råd att betala för Fitnessfighten och om det känns bra/går bra ger jag mig helt klart på 6-månadersprogrammet. Till dess får jag sitta och glo på deras Facebookpage som jag gjort nu i typ ett halvår... 

Förresten, testade ett annat par jeans idag och blev helt chockad. De fick jag verkligen kämpa på mig förr och jag kände mig som en packad sill i lyxförpackning. Idag gick det sviiiinenkelt att knäppa. Kändes jävligt konstigt (MEN BRA!) med tanke på hur jag fått kämpa med dessa jeans och varit envis med att använda dem trots att det gör så ont. Är så jäkla pepp! Jag ser resultat och ändå känns det inte som om jag har gjort någonting speciellt! Hur jäkla fina skulle resultaten bli om jag verkligen gick in STENHÅRT för detta med gymbesök/träningsschema/matschema och så vidare?

I need the freakin money! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar