17 april 2013

Peace & Love 2013

















Det blir till att jobba som funktionär på Peace & Love i Borlänge även i år! Förra året jobbade jag inom en social grupp som kallas Pep-Squad och det var riktigt kul. Vår uppgift var att ta reda på hur funktionärerna upplevde festivalen och hur deras arbete fungerade i helhet för att sedan rapportera till ledningen efter avslutat pass. Träffade mycket fina människor under den veckan. 

I år skall jag inte jobba inom Pep-Squad utan inom scensäkerhet Army vilket skall bli galet spännande. Det innebär att jag skall hålla koll på publiken vid staketet, se efter och hjälpa till om någon skadar sig eller svimmar av, dela ut vatten och även vakta backstage om jag förstått saken rätt. Förra året var det festivalens tuffaste jobb men jag är galet pepp på detta. Skall bli så otroligt skoj!

Känns riktigt skönt att ha någonting att se fram emot även denna sommar. Jag rekommenderar varmt att söka som festivalfunktionär för det är verkligen en upplevelse! Vill man jobba mycket skall man söka Army och vill man jobba lite mindre söker man som vanlig funktionär. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar