20 april 2013

Color Tattoo 24HR





















Detta är ett måste i min sminkväska! Jag upptäckte denna ögonskugga för någon månad sedan och har varit frälst från första applicering. Det är lite så att jag undrar hur jag har klarat mig utan den tidigare. Den heter alltså Color Tattoo 24HR och kommer från Maybelline New York. En crémeskugga som jag aldrig mer vill vara utan! Helt friggin fantastisk! 

Detta är den första ögonskugga jag har använt som faktiskt håller vad den lovar. Den sitter verkligen kvar och metallicfärgen är amazing! Det känns lite som en ögonprimer fast med färg. Jag brukar ha den som första lager för att sedan leka med fler skuggor ovanpå. Slutresultatet blir otroligt snyggt och ögonen framhävs på ett helt annat vis än om jag enbart skulle använda mina puderskuggor.

Jag gav 95 kronor för en burk och den finns att köpa på de flesta skönhetskedjor och såklart på internet. Den finns i alla möjliga snygga metallicfärger. Jag som har blågrå ögon föredrar att framhäva dem med Permanent Taupe som är lite bronsigt mörkbrun. I sommar skall jag försöka köpa fler färger för jag kan tänka mig att det går att göra riktigt, riktigt snygga, fantasifulla, lekfulla och roliga ögonmakes om man kombinerar dem.

Testa själva vet jag! Rekommenderar den varmt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar