21 april 2013

Tävling på Pepsi.se!














Idag hade jag galet tråkigt. Satt och trummade med en tom PET-flaska som ursprungligen innehållit  Pepsi Max. Då ser jag plötsligt stämpeln "Samla & få". Man skall skanna in tio unika koder från tio flaskor som finns innanför etiketten. När man skannat in/skickat in dessa tio koder på Pepsi.se (du måste logga in med ditt Facebookkonto på hemsidan för att kunna delta) så skickas ett par telefonhögtalare hem till dig! 

Hur awesome?! Jag har ju redan ett par högtalare hemma till min käraste iPhone men dessa var ju bara för charmiga! Så har ni lika tråkigt som jag, älskar Pepsi Max (tror bara det gäller Max?) kan ni alltid raida pantkassen där hemma för att se om ni kan få ihop tio koder och haffa ett par högtalare som jag gjort idag. 

Dagens bästa tips! Och vi som tänkte panta igår, sicken tur. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar