13 april 2013

Weeds en lördag i Visby!



















Tjobah! Det är helg guys. Yay tänker ni, whatever tänker jag. Helg och vardag är same shit different name för mig som ickestuderande och arbetslös. Ibland får jag lust att slita av mig håret av ren frustration eftersom jag inte vet vad jag skall lägga alla dygnets vakna timmar på. Längtar så jävla mycket till i sommar då jag förhoppningsvis får jobba mer och fundera mindre! 

Hur som helst. Det är lördag och Henke är iväg för att spela lite rollspel tillsammans med ett gäng vänner. Jag fortsätter glo på Weeds vilket är en serie jag verkligen har fastnat för. Förstår inte hur i helvete jag har kunnat missa denna? Eller ja, snarare kunnat strunta i/ignorerat den. Hela konceptet kändes så otroligt töntigt och plotten intresserade mig inte det minsta - men nu sitter jag här, helt hooked och redan inne på säsong två av sju. Precis likadant var det med Sons of Anarchy för min del. Hallå, larvigt med bikers! Intresset var mycket svagt men efter att faktiskt ha KOLLAT på serien och gett den en chans så var jag absolut fast och SoA är idag en av mina absoluta favoritserier, vilket jag även skrivit tidigare. 

Så, jag har det faktiskt rätt gött + att bra serier gör veckan mellan Game of Thrones-avsnitten lite lättare. Vem hade kunnat tro att måndagar skulle bli veckans favoritdag, vavava? Igår var det fredag och Vikings. En annan serie som jag rekommenderar alla historienördar där ute! Eller er som helt enkelt bara vill njuta av en jävligt bra serie. Men nu är det lördag och Weeds! Smell you later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar