26 januari 2014

Snålshopping!

Igår köpte jag ett gymkort. Idag skulle jag träna. Jag fick inte träna idag, för min syster skulle prompt ha med mig till Norrköping. Fattiga jag. Inte precis förmögen. Inte precis sugen på shopping. Det är man ju sällan när plånboken skriker nej... Men! Som jag nämnt tidigare älskar jag rea (och annat billigt göttigöttgött) 

Och det man älskar blir man bra på. Am I rite or am I rite? Vad sägs till exempel om 5 för 100 på Glitter? Eller 50% rea på träningskläder! Eller filmer för 49 spänn styck?! Hobbit och Sagan om ringen-triologin (lovelove) Jag har fyndat loss idag och "sparat" säkerligen 400-500 spänn. Mastah shoppah! Shopping för en fattiglapp. 

Imorgon skall jag i alla fall ned till gymet och kika på det. Hoppas på att inte bli sjuk nu, halsen kliar och jag har varit galet trött hela dagen. Vill vara frisk så jag kan testa på några pass i veckan! Fan vad jag är peppad att börja träna nu!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar