12 januari 2014

Deppelidepp

De där förbannade jävla deppdagarna. Så himla jobbiga. Känner inte för att vara runt folk, vet att jag är otrevlig. En riktig jävla bitch! Just nu är jag deppig för att jag är ett fetto och för att jag saknar Henke och inte fick fira hans födelsedag i fredags. Skitirriterande. Jag är inte jag när jag är deppig... 

Men men. Gotland på onsdag eller torsdag i alla fall. Tänker fan inte fira vår 7-årsdag (18:e januari) ensam. No way José! Egentligen var tanken att jag skulle åka till Gotland när jag fått mitt körkort men mår så jävla dåligt utan Henke, skulle inte kunna vänta så länge. Och vem vet hur lång tid det tar?! Nej, fan heller, får bli en spontantripp till ön för att stanna i några dagar!

Men när man blir sådär superdeppig måste man ju hitta någonting som gör en superglad igen, om så bara för en liten stund. Henke påminde mig om detta klipp. Älskar! Älskar! Älskar Bad lip reading! Man kan fan inte låta bli att garva röven av sig till alla klipp. GoT är ju såklart min personliga favorit bland alla klipp! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar