24 januari 2014

Look at your face

Jävla tjat på mig, men titta på denna bild. Jag har märkt allt det här med hyn. Har rynkor under ögonen som jag verkligen hoppas försvinner nu. Som svarta spår, typ. Sedan det här med ansiktsbehåring - japp, is true. Håret blir också kaos. Skönt att jag var så pass korthårig medan jag rökte, nu växer nytt och fräscht hår ut eftersom jag sparar. Mina naglar har gått sönder väldigt lätt och finnar har jag typ aldrig haft i hela mitt liv förrän jag började röka. 

Här har jag alltså hittat ännu en anledning till att aldrig mer röka. Jag tror det är skitviktigt att hela tiden hitta nya, samla dem på hög och komma ihåg dem när det där lilla, lilla suget kommer smygandes. Googla "sluta röka" eller "quit smoking", det är fan dagens tips på riktigt! Man får läsa så otroligt mycket vetenskapligt samtidigt som man får ta del av människors sluta-röka-historier. Jag älskar båda delar men speciellt den vetenskapliga delen motiverar mig som fan! Förstå hur mycket skit man gav kroppen... 

Den enda kropp jag någonsin kommer ha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar