31 januari 2014

Överskottsenergi = rensning av rum


Såhär bodde mina böcker innan jag skaffade min TV. När TV:n flyttade in fick de bo på ett sådant litet nattduksbord från IKEA. Jag har varit SÅ.JÄVLA.LEDS på det länge nu. Så, igår hade jag en hel del överskottsenergi under förmiddagen så jag rensade böcker och allt annat skit som jag hade här på rummet. Och det var en hel del... Tror jag hittade skit från tiden då jag var nio liksom... Allt som allt tog det väl åtta timmar eller så att göra färdigt allting. Hade ett break för spinning också, så gårdagen var helt enkelt jävligt aktiv. Svettades i princip hela dagen. Skönt! 

Jag fick upp två bokhyllor som annars bara stod och säckade i källaren. Så, eeeh, jag har två bokhyllor framför en annan bokhylla eftersom mamma vill ha kvar sina böcker i den andra hyllan som är bakom. Krånglig historia... Ser ju såklart lite skoj ut men det ser fan så mycket bättre ut än ett jäkla litet bord med böcker staplade på. I hyllan ser ni även min svindyra men helt jävla underbara plattång från Lanza, på tal om böcker... Den är friggin underbar om man vill platta eller om man vill göra sådana superfina, flytande lockar!



Efter spinningpasset for jag och morsan upp till ICA Maxi. Hittade dessa superfina lyktor! Paret är egentligen inte riktigt min stil, det här med fjärilar o.s.v. men jag tänkte att de skulle lysa superfint. Och det gjorde de verkligen! Jag älskar det här spräckliga. Lyktan i mitten är min absoluta favorit. Jag fullständigt avgudar repdetaljer. Jag vet inte vad det är med mig och rep... Jag kanske var sjöman (sjökvinna? sjöko?) i ett tidigare liv. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar