19 augusti 2013

Idol 2013 - here we go!

Åwhååå! Idol 2013 är äntligen igång, som jag har längtat! Tyckte det var så otroligt tråkigt när de valde att lägga ned för att ge plats åt "X-Factor" (som för övrigt kan vara den värsta skit som någonsin sänts i svensk TV...) Idol har alltid varit heligt för mig, har följt varenda säsong. Förutom den med Darin förstås, då hade jag inget intresse what so ever. Men alla säsonger efter den har jag suttit som klistrad framför TV-rutan på bästa sändningstid. 

Bäst i kvällens program var helt klart Kevin Walker. Man riktigt ser hur han njuter av att sjunga. Han ser så avslappnad och naturlig ut, och vilken pipa karln har sen! Honom tror jag stenhårt på och ser verkligen fram emot att få följa killen. 

Och jag hoppas att det blir en lååång resa! (:

Kevin%20Walker%20-%20Soldier%20(hela%20audition)

Nu är det höst people! Det märks och känns. Idag drog alltså Idol igång och imorgon är det dags för Svenska Hollywoodfruar. Får såklart inte missas! Underbara höst! Underbara TV-tablå. Löv(e)! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar