8 augusti 2013

Change is good!

New header is up! Tack älskling för porträttet. You're the best there is! <3

I övrigt har detta varit en något kaotisk dag. Den började med lite yrvaket iPad-surfande på balkongen efter ett panikartat uppvaknande till Benny Hill-melodin. Som en (något stressad) zombie klädde jag på mig, försökte dricka lite kaffe (som jag nästan spydde upp av nervositet) och gick i ovisshet till tandläkaren. Jag hade uppenbarligen ingen aning om vad jag skulle utsättas för. Men en sak är säker: det blöder när man drar ut en tand. Inte lite heller. Mens i munnen, typ... 

Bedövad i precis hela käften vandrar jag därifrån. Ringer mamma för att bli upplockad, extremt ansträngande. Möts av ett enda jättegarv i örat och tyckte egentligen inte det var speciellt konstigt. Tänk er att jag hade struntat i att besöka tandis och istället satt mig på en bänk tillsammans med ett gäng a-lagare och halsat en Absolute på ungefär tio minuter... Där har ni det! Jag lät ungefär som man gör i det tillståndet. Det var till och med pinsamt att öppna munnen eftersom det cirkulerade en hel del folk på torget så jag undvek att prata till dess att jag kom hem. 

Lät som ett kioskmongo halva dagen till dess att bedövningen släppt. Då.kom.smärtan! Den där jävla smärtan! Och blod, ännu mer blod! 

Hemska dag. Jag vill aldrig mer gå till tandläkaren men är väl medveten om att mitt nästa besök är om två veckor. Till dess skall jag försöka läka psykiskt. Ärrad for life! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar