25 september 2012

Well, hello there!

Hello there, you awesome.
Hai party people!

Tandläkarbesöket imorse gick, som tur var, jättebra. Slapp bedövning och det gjorde knappt ont. Döda tänder är bra tänder när man väl ligger där under alla otäcka verktyg. Var så jävla nervös inatt/imorse att jag inte kunde sova på hela natten. Helt förstörd verkligen efter mitt tidigare besök då det gjorde så ont att jag var nära till tårar. Och DÅ gör det fan ont. Krävs en del hos läkare/tandläkare för att jag skall känna så... 

Tycker det här har varit en skitbra dag i alla fall! Roligast av allt var i alla fall att åka och köpa mammas födelsedagspresent. Egentligen så fyller hon år på torsdag men eftersom jag är så jävla otålig och inte kan hålla käften om presenter, så fick hon den redan ikväll. Och det var ingen besvikelse! Morsan har nu bäst ljud i hela huset och hon verkar faktiskt väldigt nöjd. Skall själv önska mig denna högtalare i julklapp för ljudet är outstanding och att den kopplas via bluetooth gör den supersmidig! Rekommenderas.

Godnatt på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar