3 september 2012

Jag är igång!

Så mycket papper och text och material att jag blir yr i huvudet vid bara tanken!
Åh, detta är så befriande! Vet inte om jag kan förklara det mycket bättre än så. För fyfan så skönt det är att äntligen vara igång med uppsatsen. Sedan vill jag slå ett slag för att ha en liten dator när man skall plugga, det är verkligen guld värt. I alla fall för en gamer som mig. På denna lilla minilappis kan jag inte slå igång ett spel som jag fastnar i. Här är istället Facebook största hotet men det är ju svintrist efter bara någon halvtimme, så det är ju inget direkt problem heller.

Skall skriva på uppsatsen någon timme till, sedan är det dags att dra till skolan för dagens lektion. Har scenskräck dagen till ära då jag förmodligen skall få hålla mitt muntliga tal om ett skolminne idag. Jäklar vad det kliar i "jag-vill-inte"-nerverna. För ja, jag vill verkligen inte! Har inga som helst problem att prata inför människor, så länge jag får göra det på mitt modersmål. Muntligt i engelskan är nog faktiskt min enda skräck när det kommer till skolan, och att fastna med uppsatser, såklart... 

Nåväl. Hoppas på en fortsatt bra dag och att uppsatsen kan bli färdig i tid. Det vore guld värt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar