1 september 2012

Shopping, shopping, shopping.

Helt otroligt vad jag har shoppat de senaste dagarna! Det är verkligen inte likt mig. Brukar snåla så in åt helvete så slutar det med att alla pengar går till cigg, godis och skräpmat... Och det är ju inte speciellt bra! Så denna gång har jag faktiskt köpt en hel del till rummet. Vill ju trivas i hemmet där jag skall tillbringa många timmar med studier, när jag inte är på Gotland (men där skall vi också göra det fint på torsdag). Har ni tips på bra butiker där man kan köpa billiga dekorationer på Gotland, typ som ljuslyktor o.s.v, så får ni gärna dela med er! Eller kanske till och med bra butiker i Katrineholm. Stockholm hinner jag ju tyvärr inte med eftersom det endast är en timme mellan tågets ankomst och båtbussens avgång.

Nu skall jag ta mig en liten promenad. Sedan blir det fullt upp med plugg och Skype med Henke. Fin lördagskväll på er!

Dagens shopping, Lager 157 & ICA Maxi:

Hittade dessa på ICA Maxi. 25:-/st, älskar dem! Finns i ett flertal färger.
Skall köpa med fyra sådana ljuslyktor till älsklingen och hans nya lya!

60:- på Lager 157. Kan även användas som filt, tror jag, haha, den är jättestor
om man lägger ut den. Brukar inte gilla USA-prylar, men denna fastnade jag för!

Bortse från mitt fula/trötta nylle, thank you, här är sjalen på! Gillar! Henke:
"det är lite flygvärdinna över dig där, lite internationellt!" LOL!

Och denna! Det första jag fastnade för och roffade åt mig på Lager 157. Den är så
att säga väldigt Elfridisk. Svinbillig, 80:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar