5 september 2012

Ja, här sitter jag...

Jajamän, här sitter jag och har dötråkigt. Det är då jag skall tycka att det är ett ypperligt tillfälle att fortsätta med uppsatsen - men icke. Det finns inte mycket jag får ro till när rastlösheten är så påtaglig. Faktiskt... ingenting, tror jag? Inte ens serier, filmer eller datorspel. Allt är tråkigt, ingenting är bra nog. Och jag vet preciiiiis varför jag är såhär ikväll:

FÖR ATT JAG ÅKER IMORGON! 

Det här är inte alls ovanligt. Var precis likadan inför resan till Peace & Love i somras. Fast då var det visserligen mycket på grund av skräck och ovisshet. Ikväll är jag rastlös därför att tiden går så fruktansvärt långsamt. Den bara sniglar sig fram och har gjort hela dagen (eller ja, tiden har ju gått långsamt varje dag sedan Henke flyttade). Funderar faktiskt på att hoppa i säng och sova bort timmarna. Dessutom kan jag nog behöva en "tidig" natt eftersom jag har ca. sju timmars resa framför mig imorgon innan jag går i hamn på Gotland.

Just nu känner jag mig som Ying & Yang, typ:

FRÄKNAR?! Where from?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar