2 augusti 2014

I want it on mah body

Henke tatuerade sig för lite mindre än två veckor sedan. Blev jag sugen? Ja. Var jag sugen redan innan men blev ännu mer pepp efteråt? HELL TO THE YES! Jag har länge, länge velat tagga en uggla. Eftersom jag är besatt av dem och vill att de skall finnas överallt. Och för att de är kända för sin klokhet. Jag älskar dem! 

De senaste månaderna har jag suttit och glott på Google mer eller mindre varje dag, och ännu värre nu efter Henkes gaddning. Har i princip bestämt mig för en uggla med en drömfångare. Motivet längst upp till höger är just nu mest aktuell. Supercharmig och bah... to die for! En sådan skulle jag inte tveka en sekund på, med lite personliga detaljer såklart. Skulle aldrig kunna kapa en tatuering bara sådär. Absolut roligast om tatueraren och jag slår våra söta huvuden ihop och kommer upp med någonting eget. Någonting personligt! 

De andra tre är också riktigt, riktigt snygga, men jag tänker att kroppen är ju liksom som en enda stor färgduk; fler får plats! Vet inte om jag är riktigt redo för de tre, medan jag är mer än supersäker på ugglan med drömfångarögonen! Blir nog till att boka tid till december. 

SPÄNNANDE! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar