9 augusti 2014

Tillfällig header, Maja-Bus & grillkväll!

Det kommer förhoppningsvis ske lite roligare förändringar i bloggen snart rent designmässigt. Ikväll blev jag så in åt helvetes leds på min header så jag gjorde en tillfällig. Den får stanna till dess att Henke får arslet ur vagnen och gör färdigt den vi planerat tillsammans. Jag älskar den so far! Till dess får en vit text mot gammelrosa bakgrund duga. 

Idag hade vi "avskedskväll" med härliga vänner. Lyckligt lottad man är, med så mycket underbara människor omkring sig. Det är alltid lika avslappnat, alltid lika naturligt! Så som det skall vara. Hoppas på att hitta lika fina vänner på ön. Men det tror jag knappast skall bli något problem.

Nu skall jag slå ihop mina blå. Åtminstone försöka. Känner mig inte sovredo riktigt, trots att jag är helt jävla slutkörd efter en dag med Maja-Bus och sedan grillkväll på det. 

Älskade unge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar