4 augusti 2014

Goji

Sucks to be a gamer. Ett headset till PC och nu ett till Macen. Sucks to be me, alltså. *not* Prylbögen i mig skriker av lycka. Idag tog jag mod till mig, slängde mig ut i teknikvärlden och köpte ett par lurar som jag tittat på ett tag, men inte riktigt vågat köpa eftersom de var så "inte-av-ett-känt-märke". Då blev det ett par a-Jays istället. 

Men inte denna gång! Denna gång blev det det där märket jag inte vågat köpa tidigare, nämligen Goji. Så.brutalt.jävla.nöjd! Verkligen! Ljudet är helt i min smak. Bra bas. Nada brus. Sitter sjukt skönt i öronen och gör aldrig ont, inte ens efter några timmar. Små perfekta kuddar (plus två andra par i större modell, jag använder de minsta) som helt enkelt sitter kvar, oavsett rörelse. That's a first, seriöst. Tygsladd. Ett par formbara kuddar. Adapter som gör lurarna kompatibla med andra enheter än Apples. Lurarna är dessutom, enligt mig, sådär stilrent snygga som jag vill ha dem. 

Det blir nog inte bättre för 399 spänn. Jag tycker att jag fått sjukt mycket för pengarna. Mycket mer än vad jag faktiskt förväntade mig där och då, i butiken. Money well spent, verkligen! Dessa kommer slitas med hälsan och inte bytas ut förrän de faller sönder. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar