17 juli 2014

Work in progress!

Här är det WIP skall ni tro! Mitt liv tar ju en rejäl kovändning nu. Går från arbetslös (bo hemma hos mamma och pappa dessutom) till heltidsstuderande vid Uppsala Universitet med egen lägenhet och hela köret. Så, nystart = ny header. Nytt innehåll i bloggen. Skall bli så himla härligt att få "börja om från början" på något vis. Så jag gav Henke uppgiften att knåpa ihop någonting som var jag. Det ni kan se på bilden är en skiss över vad som komma skall och en produkt av två hopslagna huvuden. 

Idag har jag bockat av lägenhetssökandet på listan. Ett litet krypin på 19 kvadratmeter. I princip alla jag känner på Gotland bor där så jag ser verkligen fram emot galna, sena fester tillsammans. Skall bli så himla kul bara, allting! 

Imorgon blir det en tripp till IKEA för att inhandla diverse nödvändiga ting till lyan. Längtar till jag får forma mitt hem och göra det så personligt jag bara kan! Vill NU! 

NUNUNU!

2 kommentarer:

  1. Förstår att du längtar!
    Att få flytta och inreda.. bara det!
    Kommer att bli så bra! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det kommer bli så himla fint alltså! Allting. Att få plugga på Gotland, närmre till Henke, egen lägenhet... Allt är helt grymt. :)

      Radera