26 juli 2014

Jag är tillbaka.

Nu har jag äntligen börjat landa i mig själv igen. Snacka om att jag varit uppe i varv sedan antagningsbeskedet till högskolan kom. Jag var stressad innan och tänkte att det skulle bli lugnare så fort jag fick veta om jag kommit in eller ej. Ha, tji fick jag! 

Nej, då infann sig en annan stress. Boende, CSN, allt som behövs i en lägenhet, försäkringar, bankdosor, e-leg, pluggdator... jag har helt enkelt vandrat i en tjock jävla dimma de senaste veckorna! Nu är allt färdigt. Precis allt! Ni kan ju tro att det är en befriande känsla. Äntligen kan jag se klart igen. ORKA ta mig tid till vänner och slippa denna konstanta huvudvärk som förföljt mig i flera månader nu. Ni som varit med om liknande kan säkerligen relatera. Jag har mer eller mindre stängt in mig i min själv. Vissa dagar har jag varit överjävlig att ha och göra med (det kan nog Henrik intyga, meheh).

Jag ber om ursäkt till alla jag inte hört av mig till. Ni betyder guld och ni vet precis vilka ni är. Jag hoppas ni förstår att saker och ting varit mer eller mindre kaos kring mig och det som nu skall bli min verklighet. 

Men nu är jag tillbaka. Up and going again! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar