25 juli 2014

Vilda lockar

I denna hemska värme orkar man knappt leva, än mindre föna håret. Att platta är också ett big nono när det är 30 grader utanför fönstret. Då får man helt enkelt leva med hemska, vilda, okontrollerbara lockar. Detta är mitt hår i dess mest vilda tillstånd. Hade jag haft långt hår hade det förmodligen sett underbart vackert ut, men nu har jag ju tyvärr inte det. Tvärtom, mitt hår vägrar växa. Jag vill inte ångra mina infall att klippa kort, för jag trivs ju trots allt i det, men fan vad jag aldrig mer kommer göra om det. 

Långt hår är lika med bra hår. Är lika med kul hår som faktiskt går att fixa med. Inget mer kortklippt nu. Är pisstrött på skiten! Hoppas Gotlandsluften kan skynda på tillväxtprocessen lite. *håller tummarna*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar