17 december 2013

Leaving my comfort zone.

Idag tog jag arslet ur vagnen och ringde 3:s kundtjänst och beställde en ny telefon samt ett billigare abb. Det fick bli - waaaait for it, waaaait for it - en Samsung Galaxy S4! Trodde man la aldrig? Att iPhone-nörden herself skulle gå över till nytt märke? 

Hade inte syrran haft sin, om jag inte fått pilla på den och om hon inte vore så nöjd, hade jag nog inte vågat ta steget ut i Androidvärlden. iOS är ju så enkelt och bekvämt att navigera i! Men eftersom hon, tillsammans med många andra, verkar så nöjd med sin S4 så kändes det givet. Jag älskar min iPhone, såklart, och har seriöst inte ett enda ont ord att säga om de telefoner jag haft från Apple, men jag ville ha någonting nytt! Utforska lite! Se vad det är alla Samsunganhängare ser. ;) Ska bli himla kul! 


Sedan klickade jag givetvis hem ett flipfodral och ett skal från Fyndiq. Detta skal är så jävla snöööggt!


Hot hot hot!
Nu vill jag ha hem telefonen, så komsi komsi innan jul tack! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar