4 december 2013

Just nu

- Vill jag ha snö så vi får lite ljusare dagar. Det är så grått och tråkigt nu! Sedan är snö så jäkla vackert att fotografera. Lite roligare än gråa träd och buskar... #ommansägerså

- Är jag förbannad för att SD lyckats bli Sveriges tredje största parti. Vad fan är det som händer? Vill Sverige förstöra Sverige, eller vad är grejen? Det många inte förstår (förutom att de är ett högst rasistiskt parti) är att SD vill ha ut ALLA invandrare, inte bara muslimer. Men ni kan ju stå där med skägget i brevlådan sen när era invandrade pojkvänner/flickvänner/vänner/whatever inte längre får leva tillsammans med er här i Sverige. Så får ni väl hålla tummarna (om ni inte har dem för djupt intryckta i Jimmie Åkessons anus det vill säga) för att ni kanske kan flytta till dem, att samma sak inte sker i deras hemland. Äcklad, ledsen, förbannad, uppgiven. Men knappast förvånad. Det finns så jävla mycket puckon och tyvärr får dessa puckon rösta i våra val... Att vi går en mörk framtid till mötes råder det ju åtminstone inga tvivel om. Så många anledningar att vara förbannad. 

- Försöker jag andas mitt i all ilska... 

- Behöver jag pluggpeppas. Har gått runt med huvudvärk hela dagen och varit allmänt deppad. Förkylning i kroppen och ingen ork alls. Nu börjar värktabletten åtminstone göra sitt jobb så bihålorna känns rätt okej. Men att plugga med huvudvärk/bihåleinflammation/förkylning är s.v.å.r.t!

- Vill jag bara lägga mig i sängen och tycka synd om mig själv. Gå i ide. Dels för att jag inte mår bra och dels för att jag bor i ett sådant jävla idiotland. Kan fan inte släppa detta. Jag kan inte FÖRSTÅ(!) hur mycket jag än vrider och vänder på det. Det bara gnager sönder i mig och jag skulle kunna skriva en uppsats om detta! Och det kanske jag gör också. När jag kan tänka klart. Är så jävla, jävla förbannad just nu! 

- Älskar jag denna låt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar