8 december 2013

Black edition

Ja, vi har väl alla sett reklamen? Hittade Air Wicks Black edition på ICA för någon vecka sedan och den luktade så jävla, jävla ljuvligt. Doft av äpple, kanel och glögg. Hade den inte doftat som julaftonsmorgon hade jag aldrig köpt den eftersom jag är kritisk till just denna typ av produkt. Lite bitter och fördomsfull sådär. 

"Ah tjena, som om det DÄR skulle fungera?"

Så, den vann på doften i butiken. Väl hemma tänder jag ljuset och blir... fascinerad. Och överrumplad. DEN FUNGERAR! Den skiftar superfint i olika färger. Inte sådär som i reklamen där den mer eller mindre framställs som en diskokula, men den är väldigt vacker att se på. 

Ett stoooort plus i kanten är att detta ljus sprider en helt underbar doft även när det inte är tänt. Det har doftat jul här i en vecka nu och jag har bara haft det tänt en enda gång. Älskar! 

1 kommentar:

  1. Om du vill, vågar och kan så har du en award att hämta inne hos mig ;)

    SvaraRadera