26 december 2013

Fin jul!

Jag hade ju tänkt göra ett jättefint julkort till er innan jul men det sket sig ju när karln dök upp. Då kändes burken inte speciellt viktig plötsligt. Det är faktiskt andra gången sedan han kom hit som jag faktiskt startar datorn. Har varit skönt att bara få vara tillsammans med nära och kära under några dagar. Passar på att glida in här medan Henke är iväg och nördar med grabbgänget. 

Jag hoppas ni alla har haft en fin jul! Min har i alla fall varit toppenbra. Årets julklappar var en klänning och ljuslykta från lillsyrran och Assassins Creed III från Henke. Supernöjd! 

Julklappar blir så obetydliga för ens egen del när man får se lycka och tacksamhet hos barn. Vi firade julafton hos brorsan och E och M var alldeles saliga över att det var julafton. Har verkligen världens mest underbara brorsdöttrar! Man kan vara på skitdåligt humör innan man får träffa dem men efteråt kan man omöjligt känna annat än spirande lycka. Två otroligt stora personligheter! Älskar dem så mycket att jag nästan spricker!

Syrran och E i en varsin klappsäck. Dessa två hade vi med oss, fulla till kanten med klappar. De flesta till E & M!
Som vanligt med dessa underbara ungar så tror jag ändå att säckarna var de absolut roligaste klapparna.
Hade nog jag också tyckt om jag kommit i dem, haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar