9 april 2014

Nude by Rihanna

Igår åkte mor och far iväg för kryssning. Kryssning betyder taxfree. Betyder mycket billigare parfym. Så, jag bad morsan köpa med någon hem. "Rihanna skall tydligen lukta gott" sa jag innan de klev utanför dörren här hemma. Eftersom hon är världens bästa mamma lyssnade hon och köpte med Rihannas parfym Nude till mig. 

Och wow, den luktar verkligen helt fantastiskt! Nästa gång ni skall köpa en ny doft borde ni verkligen ha denna i åtanke. Jag bara sitter och drar in luft genom näsan här för jag vill liksom känna doften varenda gång jag skall ta ett nytt andetag. Väääägrar andas med munnen! Mmmmm! 

Utöver parfymen köpte de med det obligatoriska godiset: en stor Toblerone och en XXL-påse med Twist. Jag har med andra ord godis som räcker i typ ett år. OCH jag luktar helt sjukt gott. Toppen, helt enkelt.

För övrigt börjar jag allvarligt överväga att skita i Blogger. Bilderna blir LJUSARE när jag lägger upp dem här än vad de är från början. Fattar fan ingenting! Tål att tänkas på... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar