7 april 2014

#kurslitteratur #gameofthronesohmygod

- Sitter jag och verkligen väntar på att min förbannade kurslitteratur skall falla ned i brevlådan. Valde klimatekonomisk frakt som skulle gå snabbare också, ändå ligger bokfan i Tomteboda (kul namn) och såsar sönder. Min kurs har liksom börjat och till skillnad från den förra kursen så BEHÖVS kurslitteraturen! Frustrerande är bara förnamnet. 

Sluta såsa rååå! 
- Är jag superexalterad inför första avsnittet av Game of Thrones. Säsong fyra hade ju premiär inatt! Gud, SOM jag har läängtat! Det har kliat i hela mig i säkert två månaders tid nu. Har fan räknat dagar! Är GoT-skadad! Och jag loooovar er en jävligt bra säsong. Shit, shit, shit. Funderar på om jag kanske skulle se första avsnittet nu med en gång eftersom jag ändå inte kan plugga. Dä kanske ä ööödääät? #fuckvadjagälskargameofthrones #ordkanintebeskrivaminkärlektammefan



- Är jag sjukt spänd över att få reda på mitt resultat på högskoleprovet. Japp, jag var en av alla tusentals som pinade mig själv i skolbänken i lördags. Kändes som 0.1 när jag skrev men enligt år 2013's normeringstabell hamnar jag på 0.9. Jag rättade själv efteråt, såklart. Som om jag skulle kunna vänta? Vet inte riktigt hur jag känner kring 0.9. Är nog faktiskt rätt besviken på mig själv. Hade velat ha i alla fall 1.0-1.2. Fick rätt bra på språkdelen men mattedelen var ju en annan femma... Jag fick höra innan "mattedelen är så logisk, tänk logiskt bara så fixar du det!"

VISST HÖRRERU! Logiskt my fucking ass! Matte c? Japp. Många uppgifter är fan D-klass också. Är förvånad att jag ens fick så många rätt som jag faktiskt fick... Kan väl bah vara ärlig och säga att jag fick 30 rätt på mattedelen. Hälsningar tjejen som knappt fick godkänt i matte a på gymnasiet. Hejdå. Skämskudde. Går och gråter någonstans.


- Nä. Skiter i att gråta. Ser GoT istället.


- #ÄNTLIGENOHMYGOD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar