23 april 2014

Är lika med sant

Jag har blivit förälskad i Maybelline NY's serie "Color show". De har så otroligt mycket fantastiskt fina färger! Dessutom är de absolut billigast med sina 35-39 kronor per lack. Depend kanske är snäppet billigare men inte alls lika bra i och med den lilla miniborsten. Jag älskar den helrunda förpackningen, färgerna och framförallt är jag fascinerad av borsten. Bättre än IsaDoras by far. Enligt mig i alla fall. 

Idag valde jag att toppa färgen "Pink Boom" (262) med L'oréal Paris confettilack (916). Kostar omkring 60 kronor men eftersom man bara kör med ett lager (jag gjorde det i alla fall) så räcker det till rätt många naglar. Slutresultatet blev superbra. Det känns lite gulligt men samtidigt lite tufft, precis som jag med andra ord. 

Nu är jag nyfiken på mer confetti. Läste någonstans att även Maybelline NY har en serie med confettilack. Det verkar vara på tapeten just nu. Inte undra på, det är ju faktiskt jävligt snyggt! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar