5 mars 2014

Fattig men nöjd!






Idag bar det av till Marieberg och IKEA. Det var faktiskt otroligt kul att få åka iväg, bara vi ungdomar. Jag och Henke i skrutt-Golfen och de andra turturduvorna i lastbilen. Vi har käkat gott och shoppat en hel jävla del. Vi kanske käkade lite föööör gott. Började med den obligatoriska thaibuffén, betade av shoppinggallerian som sig så bör, drog vidare till IKEA, gick extra snabbt till restaurangdelen eftersom jag längtat efter jordgubbscheesecake och kaffe hela.jävla.dagen. 

Besöket på IKEA blev inte vidare billigt för min del. Handlade för lite mer pengar än vad jag hade tänkt. Så blir det ju alltid... Every fuuuuckin time! Gick igenom hela IKEA med EN lampa i påsen till dess att vi nådde "ljussektionen", där blev påsen plötsligt jävligt tung av någon anledning... Henke började med en gång gnälla över ryggont.

Utöver alla ljusprylar och lampan på IKEA fick jag med mig ett par supergulliga koppar, två nya lack från IsaDora och iskaffet som inte finns att köpa i stan. Är verkligen superexalterad inför nagellacken. Jag är en sucker för pastellfärger och jag älskar sockernaglar, kan ju verkligen inte slå fel! 

Nu är jag fattig(are), slut som artist, redo att stupa i säng efter dagen som varit. Skall hålla mig vaken en liten stund till, plugga lite, men inatt kommer jag verkligen sova gott. Peace!

2 kommentarer:

  1. Jag fastnade bara för tre av färgerna på de nya Sugar Nails: Den gröna, rosa (dina) samt det orangea. De andra såg inte så roliga ut :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag gillade verkligen inte det gula lacket. Det såg typ... barnsligt påskigt ut(?) Så den fick bli kvar. Den lila var fin men den kändes också lite påskig så den fick inte följa med hem igår. Den korallfärgade fanns inte men jag ÄLSKAR korall!

      Ser fram mest mot den gröna. :3 Såååå fin färg!

      Radera