13 november 2013

Plattan och Melloledare 2014!

The platta has arrived. Vad är det med mig och svengelska? Jag skulle kunna missbruka svengelska till döds, om jag inte kände själv att det faktiskt är sjukt töntigt ibland. Skall snart samla krafter i alla fall för att dra till ICA och hämta ut ritplattan. Det ska bli så himla skoj att fippla med den idag. Har väl inga vidare förhoppningar om att kunna åstadkomma någonting, men övning ger färdighet. Jag har i alla fall intalat mig själv att inte bli förbannad och ge upp för att det är knepigt. *peppar peppar ta i trä* 

Ba' åk! Ba' åk! 

By the way hörrni, gissa om jag är happy över valet av programledare inför Mellon 2014. Allvarligt talat, friggin underbart! Nour är intelligent och knivskarp i sin humor, Anders är... Anders! Vår allas älskade Morgan Pålsson. En riktigt folkkär komiker som skall bli galet kul att se på en helt ny scen. *gillar*

Bild: SVT.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar