6 september 2014

Mindfuckad av en dröm.

This is ze face of a tired person. Känner mig helt galet sliten idag, efter ungefär fyra timmar sömn. Hade den kanske sjukaste drömmen någonsin inatt. Någon ville mig illa och hade förmågan att kontrollera andra människor för att skada mig. Jag blev misshandlad, folk försökte dränka och kväva mig. Jag blev jagad. Och det fanns en enda person som försökte hjälpa mig, som gav mig skydd i sitt hem. Men inte ens där var jag säker. Det utspelade sig här i Visby och det hela började med att jag var på väg hem från en fest, men jag kom aldrig hem. Det var en av de mest obehagliga drömmar jag någonsin upplevt och jag hoppas att det inte är en sådan som återkommer. 

Drömmar är fascinerande. Även de som upplevs som otäcka. Jag har en dröm som konstant kommer tillbaka till mig, som liksom stannar i perioder. I den drömmen blir jag jagad av ninjas vid Djulö/Gatstuberg i K-holm. Oftast har jag en vän/familjemedlem med mig och den slutar alltid med att någon blir mördad av dessa ninjor. De är hur många som helst och i drömmen måste jag jobba sjukt hårt och vara listig för att undkomma dem. Den är så obehaglig att jag sedan mår dåligt under hela dagen. Känslan av att vara jagad och bevakad försvinner liksom inte, trots att jag vet att det inte är på riktigt. 

Galet vad drömmar kan göra med en egentligen. Mindfucked är bara förnamnet! Har ni några ständigt återkommande drömmar som gör er illa till mods? Jag älskar allt sånt här, göttar mig gärna i andras historier så bring it on. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar