26 september 2014

A part of me.

Runt 17.20 fick jag SMS om att mina glasögon fanns att hämta. Det tog seriöst två dagar. TVÅ! Snacka snabb service. Förväntade mig att det skulle ta ca. 10 dagar som de sa när jag beställde. 

Jag tog givetvis på mig glasögonen med en gång, och jag har en sak att säga: en helt ny värld. Utan överdrift, det är ren och skär sanning. Plötsligt såg jag löven på träden skarpt. När jag tog av mig glasögonen blev jag helt jävla chockad av den dimmiga gröt som mötte mig! Hur fan har jag klarat av detta i ett halvår?! HUR?! Inte konstigt att jag mått skit, haft huvudvärk var och varannan dag och blivit yr i skallen när jag varit ute och gått. 

Är så otroligt glad just nu. Bågarna är skitsnygga, de passar mig som handen i handsken och jag SER igen! Helt fantastiskt. Äntligen! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar