26 oktober 2014

Gotland Grand National.



Idag var det dags för Gotland Grand National och brorsan var en av de startande. Jag och Henke åkte ut för att kolla, såklart! Är imponerad faktiskt, hann se brorsan hela TVÅ GÅNGER i spåret. Vilket typ är mer eller mindre otroligt med tanke på hur otroligt många de var som körde. De såg dessutom exakt likadana ut allihop; leriga från topp till tå. Hur ser de någonting genom sina glasögon egentligen?! (ja, jag har funderat på detta hela jävla dagen)

Skön stämning i publiken, uppehåll och bensindoften... mums! 

Men! Bilderna.blev.skit! Herregud, jag måste verkligen börja öva på att fotografera rörelser. Hade aldrig gjort det innan, i princip, så jag visste inte alls hur jag skulle ställa in kameran. Slutade med att jag körde på automatläget, not good. Not good at all. Övning ger färdighet, får helt enkelt ta med mig kameran ut nästa år igen. Deal? Ja! Till dess kanske någon kan vara min försökskanin, typ springa som ett as på någon gräsplan eller något, medan jag fotar. Ha! 

Bra dag i alla fall! Rundades av med tacokväll. Norrmannen och Henke håller mig sällskap. Nu är det ytterligare lite hemtentaplugg som gäller innan det är dags att släcka ned och krypa till kojs. Godnatt. <3 p="">

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar