17 oktober 2013

Selfies!

I'm so friggin bored! Jag borde egentligen plugga istället för att sitta här, men jag orkar fan inte. Det får bli ett "framtida problem" a.k.a. ett problem som jag löser ikväll. Jag har som mål att plugga minst tre eller fyra timmar om dagen utanför lektionerna. Då behöver jag inte få lika mycket ångest inför alla de prov som är. Hittills har det gått riktigt, riktigt bra! Har inte failat på ett enda prov. Så.jävla.skönt! 

"Nu" sitter jag med privatjuridiken. Riiiiktigt rolig kurs alltså! Rekommenderar alla att gå den, även om ni inte behöver det för betygets skull. Den är otroligt lärorik och användbar. Ska snart iväg på dagens lektion och jag ser fram emot det varenda gång. Vår lärare blandar in mycket moral och etik bland alla lagar, domar och metoder, och skapar diskussioner/debatter vilket gör det till så mycket mer än bara läran om lagen. 

Skooooj! Time to get going! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar