21 oktober 2013

Delayed!

Det har blivit lite delay på det här med att fixa till bloggen. Lite saker som måste tänkas igenom. Skall spåna på lite idéer med Henke om header/bakgrund/widgets. En stor fördel med att ha en fästman som pluggar till grafiker. Vi kom igång lite igår men sen kom annat i vägen. Som typ långa kärleksförklaringar i Facebookchatten. Ja, saknaden är total... 

Idag bokade jag i alla fall tåg till Nynäs och båt till Gotland. För första gången känns det okej att ha en tom plånbok (för JA, efter bokningarna ligger saldot på 92 riksdaler)! Eftersom fredagar verkar vara en extra populär dag att resa på så var den båten i princip slutsåld. Dels så avskyr jag när båten är nästan smockfull och sedan såg jag ingen mening med att inte åka på torsdagen, så det får bli avresa en dag tidigare än planerat. Underbart! En extra dag är uppskattad med tanke på att vi ses TRE (TRE JÄVLA GÅNGER!) per halvår nu när jag också pluggar. Helt sjukt... 

Nehe. Nu skall jag faktiskt vara sådär lagom klyschig och göra en kopp té för att sedan krascha i sängen framför någon serie. Just nu har jag typ... en miljon(?) serier att se. Det gör det GALET svårt att välja vilken serie man skall se. Ikväll blir det nog senaste avsnittet Awkward och de avsnitt jag inte sett av Vikings. Eller Breaking Bad. Och så har det ju kommit nya avsnitt av Sons of Anarchy också... Och av Vampire Diaries... JAG.KAN.INTE.VÄLJA! 

Nedan syns ett LITET axplock av de serier jag har påbörjat men inte avslutat. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar